Pop up box card

 Pop up box na bogato

Inspiracja powitalna dla Craft O'Clock 


Witajcie:)

Niedawno dzieliłam się w mediach społecznościowych radosną informacją, że oto w tym sezonie mam zaszczyt zasilić szeregi Idea Creative Team Craft O'Clock. To ogromny zaszczyt i wielkie wyróżnienie, a jednocześnie bardzo duża odpowiedzialność. Mam jednak nadzieję, że poradzę sobie i z tym wyzwaniem:)

Na początek wybrałam słodką kolekcję  Woodlands Friends i przygotowałam z niej kartkę pop up. Skorzystałam z kolekcji w rozmiarze 20x20 oraz 15x15, jednak najlepsza zabawa była z zestawem elementów do wycinania, to prawdziwy raj dla lubiących wycinanki! Budując kompozycję z wyciętych elementów nie mogłam się wprost zatrzymać, wszystkie grafiki są takie urocze i słodkie, więc... moja kartka wyszła "na bogato". Wykorzystałam także kilka tekturowych elementów dedykowanych tej kolekcji i ozdobiłam nimi front kartki. Skorzystałam także z arkusza II z napisami. 














Ozdobiłam także tył mojej kartki - gdzie znajduje się kieszonka na składaną mini kartkę bramę, w której napisać można życzenia.  Mimo wszystko ta bogato zdobiona kartka pop-up składa się się na płasko, co jest przecież założeniem takiej formy kartki:) Jednocześnie po rozłożeniu może być nie tylko kartką, ale także świetną dekoracją dziecięcego pokoju:)









Mam nadzieję, że moja powitalna inspiracja się Wam spodoba, pozdrawiam serdecznie:)


Tutaj znajdziecie wykaz kolekcji Craft O'Clock:

http://www.craft-o-clock.com/?page_id=104&fbclid=IwAR0ruYwzOXzRvRaJXIj7bs6_I-9TeFrPQk2uhOtKfBLskqz6S8A5M5diZds

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem