*Metryczka dziewczęca*

 Mój prezent dla Mila-Rose - metryczka w stylu shabby chic

Inspiracja dla Craft O'Clock

Witajcie:)

Basic Pink Mood plus Basic Flower Set Pink oraz arkusz extras Sleep & Dream I posłużyły mi do wykonania tej metryczki dla przesłodkiej Małej Księżniczki. Do ozdoby domku Księżniczki  wykorzystałam arkusze z dużej kolekcji 30x30cm. Moim zdaniem Basic Pink Mood ma idealne odcienie do wielu projektów, w tym do dziecięcych metryczek. 








Przestrzeń domku wypełniają różne gadżety, ale to wycinanki z dodatków są najbardziej dekoracyjnym elementem, przykuwają uwagę i nadają prawdziwego charakteru tej pracy. Nawet w ramkach obrazków znajdują się kwiatuszkowe fragmenty z grafik do wycinania:) 














Mam nadzieję, że Mila-Rose będzie miała fajną pamiątkę i że Wam spodoba się moja inspiracja.:)


Serduszko na szydełku wydziergała mi moja mama, której serdecznie dziękuję za wpieranie mnie w moich kreatywnych poczynaniach:)
Do ozdobienia metryczki wykorzystałam tekturki Paper Card, wycisk z masy z ramki Finnabair, wosk Finnabair w kolorze Rose Gold, tusz distress, koronki, wstążki Old Fashion Ribbons oraz wykrojnik Fantasy dies.

Pracę zgłaszam na wyzwania:











Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem