Mini album harmonijka Baby Boy

Chłopięcy minialbumik - harmonijka 

Inspiracja dla Craft O'Clock

Witajcie:)

Na wyzwanie Baby Boy przygotowałam mini album harmonijkowy, który pomieści 8 zdjęć oraz dedykację lub pamiątkowy wpis (ewentualnie 2 zdjęcia extra). Album wykonałam z arkuszy kolekcji Basic Blue Mood w rozmiarze 20x20 cm oraz Basic Flower Set Blue (kwiaty i liście), posiłkowałam się również arkuszem elementów do wycinania z kolekcji Sleep & Dream II.










 To niesamowite, jak wszystkie elementy ze sobą współgrają, choć należą do różnych kolekcji. Każda strona albumiku jest delikatnie ozdobiona, a okładka zawiera bonusową otwieraną kartę, gdzie można coś napisać, lub wkleić dodatkowe 2 zdjęcia:) Całość wiązana jest wstążką. 


























Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba:) Pa!



Do ozdobienia albumiku wykorzystałam Tekturkę rozetę od Paper Card, Wykrojniki od Rosy Owl i Fantasy dies, wstążkę Old Fasion Ribbons, a także krople Nuvo.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem