*Layout męski*

 Męskie LO w czerwieni

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)


Jedną z ostatnich nowości jest Basic Red Mood. Pewnie wielu z Was zastanawia się jak wykorzystać kolekcję w takim kolorze? Obiegowa opinia jest taka, że czerwony jest kolorem "trudnym", ale czy na pewno? Już wkrótce okaże się on niezbędny przy wykonywaniu świątecznych projektów w klasycznym ujęciu kolorystycznym, ale ja nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała pokazać Wam, że ta kolekcja ma szersze spectrum zastosowań. Postanowiłam się zmierzyć z powszechnym stereotypem "trudnego koloru" i... wykonałam LO w dodatku męski - dla jednego z moich synów. Męski layout w czerwieni!... wysoko postawiłam poprzeczkę, ale to Wy ocenicie, czy ten "skok" się udał:)







Wykorzystałam arkusz 30x30 z Basic Red Mood oraz elementy z Basic Flower set #10 i Basic Flower set #1 dla odrobiny kontrastu. Wykorzystałam piękne szare okno z arkusza Extras to cut IX WINDOWS. Niezbędne i niezwykle dekoracyjne okazały się kalki z nadrukami - uwielbiam je! Całości dopełniły doskonałe na każdą okazję gotowe napisy od Craft O'Clock. Czy czerwony to kolor trudny? Chyba nie tak bardzo, prawda?











Pozdrawiam, pa:)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem