czekoladownik na jesienny ślub

 Na zakończenie ślubnego sezonu...

Inspiracja dla Paper Card


Witajcie.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić czekoladownik w wersji ślubnej, ostatni w jesiennym sezonie. Do tej ślubnej inspiracji  wykorzystałam kraftową bazę czekoladownika, tekturki listki i napis, a także border ozdobny oraz wstążki vintage.












Kwiaty wykonałam z foamiranu i starałam się dopasować ich wygląd do kwiatów na grafikach papierów. Ramki z wycisków pomalowałam złotą farbą i delikatnie uwydatniłam złotym woskiem, dodałam także złote elementy w kompozycji - pręciki i liście paproci z wykrojnika.


lista materiałów ze sklepu TUTAJ:)
Mam nadzieję, że jesienny ślubny czekoladownik się Wam spodoba:) Pozdrawiam ciepło:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna