Studnia słodyczy

 Home decor świąteczny w kształcie studni


Witajcie:)
Dziś prezentuję ostatni projekt świąteczny tego sezonu. Jest to studnia inspirowana tutorialem Lady E na wykonanie skarbonki. Moja studnia jest minimalnie większa i wypełniona cukierkami stąd znalazłam dla niej inną, bardziej adekwatną nazwę -  studnia słodyczy. Taka studnia słodyczy może stać na stole lub komodzie w domu, nieco inaczej udekorowana może być ozdobą przy słodkim stole ślubnym lub komunijnym. Moja studnia słodyczy będzie dekoracją pulpitu małej firmy (muszę jeszcze tylko umieścić tam jej logo). Ze studni wypełnionej cukierkami klienci będą czerpać słodką pociechę w oczekiwaniu na obsługę:)


















Mam nadzieję, że mój projekt się Wam spodoba:)
Pozdrawiam ciepło:)








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna