*Czekoladownik w stylu vintage*

 

Czekoladownik

Inspiracja dla Craft o'Clock




Kocham vintage! Kiedy zobaczyłam kolekcję Vintage Beauty od razu widziałam kobiecy czekoladownik w takim właśnie wydaniu, idealny na urodziny lub imieniny. Stonowane odcienie brązu i różu pięknie się tu ze sobą komponują, a ja uwielbiam takie połączenie kolorów. Wykorzystałam arkusze z kolekcji w rozmiarze 20x20 oraz elementy z Extras Set, które są doskonale dopasowane charakterem i kolorystyką. Mam nadzieję, że moja praca Wam się spodoba. 

I love vintage! When I saw the Vintage Beauty collection, I immediately saw a feminine chocolatier in this edition, perfect for a birthday or name day. Subdued shades of brown and pink blend beautifully here, and I love such a combination of colors. I used sheets from the collection in the size of 20x20 and elements from the Extras Set, which are perfectly matched with their character and colors. I hope you will like my work. Kind regards:)
















Pozdrawiam serdecznie:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna