komplet - kartka z pudełkiem

 W niebieskościach...

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Dzisiaj chciałam Wam zaproponować komplet - oczywiście w stylu vintage, ale w niebieskich odcieniach. Kartkę w kształcie serca oraz dopasowane do niej pudełko ozdobiłam z pomocą przepięknej nowej kolekcji Vintage Sky. Rzeczywiście można się rozmarzyć pracując z tak romantycznymi papierami, dla których wybrałam bazy w kolorze kraft - idealnie współgrającym z kolorami i charakterem kolekcji. Niesamowite grafiki Extras Set Vintage oraz Extras Set Flowers wręcz same układają się na projekcie w kompozycje i właściwie nie wymagają dodatku innych elementów, a to bardzo przyspiesza efekt końcowy tworzenia. Motyle ubóstwiam, dlatego na mojej pracy zajmują miejsce centralne wraz z grafiką skrzypiec - instrumentu stworzonego dla wirtuozów muzycznych. Basic Papers Set posłużyły mi do oklejenia na równi z papierami z kolekcji - zatem świetnie się sprawdzają, zwłaszcza w miejscach mniej eksponowanych lub jako tło. Skusiłam się również na jedną z ramek z zestawu Cardboard Die-Cuts 03 - kolorystycznie świetnie współgrają, a więc warto po nie sięgnąć:) Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba, ściskam Was, pa! 






















Do zobaczenia:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem