Męska kartka dla szachisty

 Na Dzień Ojca lub inną męską okazję

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Wkrótce Dzień Ojca, jakby nieco mniej spektakularny niż Dzień Matki, ale czy mniej ważny? Nie sądzę. Tym razem w kwiaciarni nie będzie kolejek, ale przecież chcemy miło upamiętnić ten dzień. Na taką wyjątkową okazję przygotowałam moją męską kartkę. Sprawdzi się nie tylko na Dzień Ojca, ale także na każde inne męskie święto. Dedykowana jest miłośnikowi szachów... znacie takich?, bo ja owszem:) W samą porę z pomocą przyszła mi najnowsza męska kolekcja COC Clang & Dirt. Kolekcja ma charakter to trzeba przyznać, a dodatki z Extras zadowolą Was pod względem męskich hobby i wszelkich zainteresowań. Męskie projekty nie będą już dla Was stanowiły wyzwań:)















Pozdrawiam serdecznie:)



Pracę zgłaszam na wyzwania:

Praca jest wykonana z męskiej kolekcji Clang &Dirt, której papiery w ogromnej części pokrywają grafiki z literami i cyframi. Ja właśnie wykorzystałam te arkusze w tłach pracy.


http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2023/06/wyzwanie-litery-i-cyfry.html?m=1

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna