kartki z charakterem

 

"Mechaniczne" kartki w stylu steampunk

Inspiracja dla Craft O'Clock

Steampunk! I jak go nie kochać? Kiedy zobaczyłam najnowszą kolekcję Mists of Toolbox Town od razu wiedziałam, że będę się z nią doskonale bawić i  tak było. Korzystałam z małego bloczka kolekcji, a także papierów Basic i wszystkich dodatków do wycinania. Z okazji Światowego Dnia Cardmakingu postanowiłam wykonać 2 kartki w stylu "ery rewolucji technicznej" - obowiązkowo z ruchomymi elementami, które przemieszczają się podczas otwierania kartki, podobnie do obracających się trybów w maszynie parowej. Grafiki z wszystkich Extrasów do kolekcji zachwycają i pozwoliły mi zbudować kompozycję. Te mechaniczne kwiaty, zwierzęta, wehikuły i wynalazki, dystyngowane damy w gorsetach i dżentelmeni w cylindrach, a wszystko to osadzone w estetyce i wyrafinowanej,  XIX- wiecznej elegancji. A Wy kochacie steampunk?


































Wykonując te kartki inspirowałam się pomysłem Innova Crafts z Pinterest.

Bawcie się dobrze:) Miłego dnia:)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna