exploding box dla dziewczynki

 Tęczowy exploding box 

Inspiracja dla Craft O'Clock 


Witajcie 

Nie znam żadnej małej dziewczynki, która nie uwielbiałaby tęczowej aury i bajkowych słodkich kucyków lub jednorożców. Cóż, czasem ten sentyment do stylu Fantasy zostaje z nami nadspodziewanie długo i nawet jako dorosłe dziewczynki lubimy takie klimaty. Moja dzisiejsza realizacja projektowa odpowiada na takie baśniowe zapotrzebowanie. Urodzinowy, tęczowy Exploding Box w złotej oprawie powinien przypaść do gustu każdej wymagającej  młodej damie.  Do jego wykonania wykorzystałam Unicorn Sweet - papiery z kolekcji i basic oraz niezawodne Extras set, które gwarantują powodzenie misji wykonania każdego ciekawego, oryginalnego projektu. Zachęcam Was gorąco do zabawy z tęczową kolekcją, ja dziś znów poczułam się jak mała dziewczynka. 



















Pozdrawiam ciepło


Pracę zgłaszam na wyzwanie 


https://blogscrapandme.blogspot.com/2024/01/wyzwanie-112-dowolna-praca.html?m=1








https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0296fz5RTQpSsWfV8jX2cL5Qc86MHpRgEVEJ6JXukUiBuBoohKa84gdpWtqMyJLhgsl&id=100063653555794

Komentarze

  1. Śliczny! Podoba mi się taka rozbudowana forma :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna