*album ślubny

 A Day To Remember

Inspiracja dla Craft O'Clock


Wyjątkowe momenty w życiu, takie, które nas budują i determinują naszą przyszłość, często chcemy uwiecznić na fotografiach, by o nich pamiętać i by móc do nich wracać. Jedną z takich chwil w życiu jest dzień ślubu i właśnie na tę okazję wykonałam album. Jest przygotowany dla moich drogich przyjaciół, zostanie wkrótce wręczony i bardzo chciałam, aby pasował do całej oprawy i kolorystyki ich ślubu. Kolekcja A Day To Remember była dla mnie doskonałym wyborem - zagwarantowała mi efektowne papiery z fantastycznymi grafikami, świetne papiery z tłem oraz doskonałe Extrasy, które pozwoliły zbudować ciekawe kompozycje ubogacając dekoracyjnie ślubny album. Sięgnęłam również po kilka mediów do efektów specjalnych - stemple, woski, maski oraz złocenia pozwoliły dopieścić detale w projekcie. Jedyne co mogę w tej chwili, to zachęcić Was do zabawy z tą kolekcją - koniecznie ją wypróbujcie, bo ja nie wyobrażam sobie dobrej zabawy bez niej. Pa!





























Pracę zgłaszam na wyzwania 



https://blogscrapandme.blogspot.com/2024/03/wyzwanie-114-liscie.html?m=1












































































Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna