*Kartki na Dzień Kobiet

Kartki na Dzień Kobiet

Inspiracja dla Craft O'Clock


Witajcie:)

Niedawno poczułam pierwszy powiew wiosny. Pogoda była ostatnio bardzo łaskawa, a przyroda wyraźnie zaczyna budzić się do życia, ale to nie jedyne powody. Powiew wiosny poczułam także za sprawą jednej z najnowszych, eksplozywnej i pełnej temperamentu, kolekcji Tulip Love. Postanowiłam na początek wykonać dwie bardzo kobiece kartki, które sprawdzą się na wiele okazji - Dzień Kobiet, urodziny, imieniny... Nie są klasyczne, raczej sielsko-bałaganiarskie, ale z takimi właśnie beztroskimi klimatami ta kolekcja mi się kojarzy. Dlatego moje kompozycje na kartkach są dość dynamiczne, powiedziałabym "wyzwolone". W ten sposób chciałam oddać żywiołowość i nieokiełznany charakter wiosennego ducha natury, Ciekawi mnie jak Wy odbieracie tę kolekcję, jakie emocje ona w Was budzi?


















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna