Kartka ślubna

 A Day To Remember

Inspiracja dla marki Craft O'Clock 


Cudnej urody białe róże,  delikatnie rózowawe peonie i mnóstwo zieleni... dokładnie tak powinien być udekorowany każdy elegancki ślub. Kolekcja A Day To Remember naprawdę pojawiła się w doskonałym dla mnie momencie - wykonałam z niej już album ślubny, teraz do kompletu kolej na kartkę w pudełku.  Extras set mix dedykowany tej kolekcji zapewnia Wam kompleksowe zaopatrzenie graficzne do najbardziej wyszukanych kompozycji. Moje pozwoliłam sobie wzbogacić minimalną ilością koronek, wstążek i napisem die-cuts. Czeka Was wielkie wydarzenie?  Ta kolekcja powinna być Waszym pierwszym wyborem. Mnie nie zawiodła i Was też nie zawiedzie - z jej pomocą wykonacie piękne i eleganckie projekty na wszystkie wielkie i ważne okazje. Pozdrawiam serdecznie. 















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna