*album morski*

 Wakacyjny album morski

Inspiracja dla marki Craft O'Clock

Witajcie.
Wakacyjne wojaże trwają. Jednak w tym roku z rodziną zaplanowaliśmy wypad w Bieszczady, więc nie zobaczę mojego ukochanego morza... Dlatego na pocieszenie zrobiłam sobie albumik z morskiej kolekcji Seaside Greetings. Pracując z nią, poczułam się, jakbym właśnie spacerowała po plaży, jakbym słyszała krzyki mew i odgłosy portu. W przyszłym roku na pewno odwiedzę moje ukochane morze, a później wkleję zdjęcia do gotowego już albumu.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Seaside Greetings w rozmiarach 30x30 oraz 20x20, a także dodatki do wycinania. Okładka laminowana marki Craft O'Clock z motywem desek w żywo czerwonym kolorze świetnie wpisuje się w mój ulubiony letni styl - nautical. Do zobaczenia wkrótce, pa!




























Pozdrawiam wakacyjnie, pa!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka świąteczna