kartka wielkanocna - budka dla ptaszków

Wielkanoc w fioletach

Budka dla ptaszków z papierami Craft o' Clock:)


Witajcie!
Jakiś czas temu miałam ogromne szczęście i otrzymałam nagrodę niespodziankę od Craft o' Clock. Pisałam o tym niesamowitym przeżyciu TUTAJ:) i dziękowałam wtedy Reni za Jej wspaniałe serce:)
Broniłam się długo przed cięciem tak cudownych papierów... cieszyłam się nimi baaardzo. Jednak kiedyś musiał nastąpić ten trudny moment... TAK! pocięłam pierwsze papiery z paczki niespodzianki. Trafiło na kolekcję Spring Bustling, z potrzeby - okoliczność Wielkanocy wymaga kartki z zajączkami, a co jak co - ta kolekcja zajączki ma cudowne!!!








Narysowałam sobie kształt budki dla ptaszków i ozdobiłam swoją bazę tymi ślicznymi papierami:))
Elementy do wycinania są idealnie dopasowane. Dodałam tylko kilka zrobionych przeze mnie z foamiranu minihiacyntów, aby karteczka nabrała jeszcze większej przestrzenności. 










Mam nadzieję, że Wam się podoba. Mnie zachwyca sama kolekcja. Tworzenie z niej to sama przyjemność i wspaniała zabawa:) Pozdrawiam Was ciepło zachęcając jednocześnie do wypróbowania tej kolekcji:)


Kartkę w kształcie budki dla ptaszków posyłam na wyzwania:


                                   W fioletach Ci do twarzy...



                                 Jajo w każdej postaci





                              Kwietniowe wyzwanie kolorystyczne




Komentarze

  1. Niezwykła! Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, fiolety uwielbiam, a w wiosennym wydaniu i z zajączkami wyglądają przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna praca :) urocza i radosna, piękną wiosnę stworzyłaś do tego w bardzo świątecznym nastroju :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock - DT Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa:)) Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Cudowna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu dużo pisać - wyszło cudnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft o'Clock i pozdrawiam :) - DT Iza.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mam swojego faworyta! Mam nadzieję, że dziewczyny Ciebie wybiorą jako zwycięzce! Praca jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że zdecydowałaś się pociąć papiery - wyszło ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że się za długo nie broniłaś przed cięciem, ponieważ zrobiłas przecudna pracę! Osobiście bardzo lubię te papiery i chętnie podglądam, co inni z nich tworzą. :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękno w prostocie, takie delikatne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy i pełen detali domek :) Dziękuję za udział w zabawie ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, radosna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, piękną pracę nam tutaj prezentujesz! Naprawdę, cudownie 💜 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Craft O'Clock 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca...sama forma i dobór elementów powala! Cudeńko!
    Dzięki za wspólna zabawę w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem