Kartka na Rocznicę Ślubu

Kartka na Rocznicę Ślubu w stylu vintage

Inspiracja gościnna dla Papelia - Craft Style



Witajcie:)
W październiku 2019 roku zwyciężyłam w jubileuszowym urodzinowym wyzwaniu Craft Style - Papelia. Otrzymałam fantastyczną nagrodę o której pisałam w poście TUTAJ:)
Zobowiązałam się także do wykonania dwóch gościnnych inspiracji - oto pierwsza z nich:)



Jest to kartka na Rocznicę Ślubu, wykonana w mniej konwencjonalnej formie i utrzymana w stylu vintage. Do projektu wykorzystałam kolekcję papierów Laserove Love Be with Me, jednak co najważniejsze w tej inspiracji to to, że centralną część dekoracji - bramę ogrodu miłości -  stanowi tekturka Papelii - jedna z tych, które wybrałam sobie w ramach mojej nagrody:)
Tę piękną tekturkę znajdziecie TUTAJ:) i serio żałuję, że kupiłam sobie tylko jedną taką bramę...










Mam nadzieję, że moja propozycja kartki jubileuszowej się Wam spodoba, pozdrawiam ciepło:)




Mój gościnny post na blogu Craft Style znajdziecie TUTAJ:)

Pracę zgłaszam na wyzwania:











Komentarze

  1. Śliczna praca :) ta brama jest rzeczywiście super, myślę, że znalazła by nie jedno zastosowanie w różnych pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ale możliwości tej tekturki odkryłam dopiero wykonując tę pracę. Z pewnością kiedyś znowu kupię tekturkę - bramę:)

      Usuń
  2. Przepiękna kartka <3 ta brama i ptaszyna są świetne, piękna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuję za miły komentarz, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Przepiękna jest, niezwykle romantyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dziękuje za przyłączenie się do wyzwania w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa forma,perfekcyjne wykonanie - podoba mi się! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*Czekoladownik w morskim klimacie*

męskie kartki

Kartka wielkanocna z jajem